.:semasa:.




1. Latihan Kolej (Setiap Minggu)

Hari : Selasa
Masa : 1715 H
Pakaian: Pakaian Jasmani (Senior & Junior)

Hari : Rabu
Masa : 1715H
Pakaian :-Pakaian Jasmani (Senior & Junior)

2. Kelab Harimau Malaya akan mengada jamuan penutup latihan untuk tahun 2012 . Semua ahli diwajibkan untuk mengambil bahagian. Butirannya seperti berikut
Tarih: Selasa, 30/10/2012
Tempat: Surau Biru
Bayaran: RM 5



______________________________________________________________________________________________________________________

Saturday, July 24, 2010

LATIHAN TEMPATAN (26 & 27 JUN 2010)

Pada 26 dan 27 Jun 2010 yang lalu, seramai 12 orang ahli Kelab Harimau Malaya telah menghadirkan diri untuk menyertai latihan menembak yang diadakan di Lapang Sasar Menyala, Port Dickson. Penyertaan ahli kelab dalam latihan ini amat mendukacitakan adalah kerana cuti semester kolej yang baru sahaja bermula dan majoriti daripada para pelajar sudah pulang ke kampung halaman untuk bercuti. Latihan selama 2 hari ini turut disertai oleh para anggota dan pegawai dari Batalion 2 Kem Tampin.



Latihan pada kali ini juga turut disertai oleh pegawai-pegawai kanan REJ 508 (AW). Pengalaman menembak ini turut dirasai oleh beberapa orang anggota yang baru sahaja mendapat nombor. Pengalaman mengendalikan senjata ini pasti tidak akan dapat dilupakan oleh mereka semua. Para jurulatih juga tidak lokek dan jemu memberi bimbingan dan bantuan sepanjang latihan ini berjalan. Selama 2 hari di Port Dickson kami telah bermalam di PUSASDA, PD dan amat berpuas hati dengan layanan yang diberikan. Secara keseluruhannya, latihan pada kali ini banyak memberikan kenangan pahit dan manis terutamanya kepada senior-senior yang akan menamatkan pengajian mereka di kolej ini dan diharap agar latihan bersama dengan batalion lain akan diadakan lagi agar dapat mengerat dan merapatkan lagi hubungan antara para anggota selain dapat berkenalan antara satu sama lain.

2 comments:

boing!boing! said...

adOi..sume gmbo yg tiNo je?...huk2

EaSt said...

pe niii..gmbr cmni je ke..aksi2 mnembak xde ke...