.:semasa:.




1. Latihan Kolej (Setiap Minggu)

Hari : Selasa
Masa : 1715 H
Pakaian: Pakaian Jasmani (Senior & Junior)

Hari : Rabu
Masa : 1715H
Pakaian :-Pakaian Jasmani (Senior & Junior)

2. Kelab Harimau Malaya akan mengada jamuan penutup latihan untuk tahun 2012 . Semua ahli diwajibkan untuk mengambil bahagian. Butirannya seperti berikut
Tarih: Selasa, 30/10/2012
Tempat: Surau Biru
Bayaran: RM 5



______________________________________________________________________________________________________________________

Monday, December 19, 2011

Orentasi Harimau Malaya Sesi 5

Alhamdulillah selesai sudah Orentasi sesi ke 5 pada 16-19/12/2011 dengan kekuatan seramai 16 orang peserta dan 21 orang facilitator. Tahniah kepada semua peserta yang berjaya menharungi kem selama 3 hari 2 malam ini , tidak lupa juga tahniah kepada semua facilitator yang berkerjasama menjalankan tugas untuk menjayakan kem dan sekali lagi tahniah kepada Project Manager Orentasi Harimau Malaya Sesi ke-5 , Siti Amirah yang berjaya mengalas tanggungjawab besar mengetuai orentasi pada kali ini.

Walaupun terdapat pelbagai masalah yang terpaksa ditempuh, alhamdulillah semua dapat diselesaikan . InsyaAllah orentasi yang akan datang boleh dibaik pulih segala kekurangan.

Tujuan orentasi ini diadakan adalah untuk memberi pededahan awal kepada ahli-ahli baru Harimau Malaya kepada Askar Wataniah, disamping itu juga mereka akan diuji ketahanan fizikal dan mental melalui aktiviti-aktiviti yang dijalankan sepanjang orentasi ini berlangsung.

ANTARA AKTIVITI YANG DIJALANKAN









2 comments:

Bang Hassan said...

salam sejahtera
blog yg menarik ...

Unknown said...

salam sejahtera
terima kasih ....